Hellre ett projekt i handen än tio i skogen

Känns som om jag samlar på mig massa mönster och projekt som jag bara måste sticka. Får snart lägga till kriteriet: innan jag dör. För jag förstår inte hur jag annars kommer hinna sticka allt jag vill. Idag har jag haft en riktig maratonstickning. Det är jobbigt för tummarna, men det lönar sig: är klar med andra vanten nu, bara tummen kvar. Den blir mycket bättre än den förra, kontrasterna mellan färgerna är mycket starkare, så man ser faktiskt mönstret. Ser fortfarande med rädsla på den nära förestående blockningen av dessa, för tillfället, pyttesmå vantar. Kan inte riktigt förstå att det står medium som storlek i mönstret :S

Jaja.. Så här ser de ut just nu iaf. Funderar på att skita i tummen och låta de vara perfekta liftarhandskar istället ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0