CV del 2

Har tagit lite bilder på gamla projekt.

Här är Uggletröjan, den är stickad i Rowan Cocoon Kiwi-färg. Och här finns mönstret






Här är en sjal jag stickade i DROPS Vienna. Den här sjalen har jag fått göra åt andra också, och det är lite trist, för den är så tråkig att sticka. Dessutom vill jag sällan sticka om projekt, när jag gjort dem en gång är jag rätt färdig med det... Här är mönstret





Här är en mössa som är stickad i DROPS Cotton Viscose, och mönstret är också tagit från Garnstudio. Gillar den jättemycket. Färgen passar nästan allt i min garderob. Här är mönstret




Min sjal med ärmar från Stickverk av Birgitta Engardt är så otroligt fin. Den tog hur lång tid som helst att sticka, för den är över två meter lång och bara slätstickning. Men det var värt det när den blev klar, jag ÄLSKAR den!




Kommer mer bilder med gamla projekt så småningom.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Uggletröjan är jättefin! Ska du göra knappögon på den också? Den där sjalen med ärmar på jag har tittat på länge, det kanske är dags att sticka en sådan, väldigt fin.

2010-02-28 @ 17:10:25
URL: http://dollybob.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0