The long awaited magazine

Efter en månads väntan är äntligen nya numret av The Knitter i affären :) Sprang och köpte den idag. Massor med härliga mönster, så för en gångs skull blev jag sugen på att göra något i tidningen istället för att bara läsa artiklarna. Men vad jag har märkt med mönstrena i den tidningen är att om de får ligga och gro lite i bokhyllan så blir de snart mönster som jag måste sticka. Miss Galloni är ett sådant mönster, och jag menar, hur glad är jag inte över att få sticka den just nu?





After a month of waiting the new edition of The Knitter is finally in stores :) Ran and bought it today. There are loads of fabulous patterns. For once I actually wanted to knit something from the magazine instead of just reading the articles. But one thing I've notice about the patterns in The Knitter is that if I let them lie on the shelf for a while, soon they'll grow into the patterns that I really have to knit. Miss Galloni is such a pattern. I mean, how exited am I with knitting that one at the moment?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag som prenumerarar får snällt vänta ett tag till, var är rättvisan i det!

2010-05-07 @ 21:30:30
URL: http://dollybob.blogspot.com
Postat av: Frida

Det går alldeles utmärkt att prenumerera, förutom att den kommer lite senare i brevlådan än i affärerna. Gå in på deras hemsida bara:

http://www.myfavouritemagazines.co.uk/home/?force_sid=7b1d2d4bd3a81b4d371f41bb16658df2&

2010-05-08 @ 11:41:47
URL: http://dollybob.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0