New Design

Ok, så nu tänkte jag såhär... Eftersom min blogg är så awesome och världen är värd att läsa den så tänkte jag numera skriva mina inlägg både på svenska och på engelska.. och antagligen lite svengelska också... Jag har varit rädd för att det är för pretto. Men kom igen.. pretto är ett rätt snyggt andranamn, och nu är det även mitt ;D

Jag firar detta med ny design! woho!!






Right, so here's the deal. Since my blog is.. well.. awsome, I think the rest of the world has the right to read it too, not only my lucky readers (read closest friends, haha) here in Sweden. So from now on, I'll write my posts in both swedish and english... and swenglish too, probably ;D

To celebrate this, I've constructed a new design for the blog.  Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0