Boxing gloves

Började skriva på ett nytt mönster. Men jag tror jag kommer skippa hela idén. Iaf med de här garnerna, och de här färgerna. Det blir så mycket 80-tal liksom. Och jag är allergisk mot 80-tal...
Måste skryta om min snygga ribbstickning, bara. Har aldrig lyckats förut med en riktigt perfekt ribbstickning, men den här blev fin tycker jag :)





Started writing a new pattern. But I think I'll ditch the whole idea. At least with these yarns and these colours. It's too '80s. And I'm allergic to the '80s.
I do have to brag about my ribbing. I have never quite mastered a perfect ribbing. But this one looks really nice, I think.

Kommentarer
Postat av: Alarid

I'd try it again in a different yarn - it looks like a fun design!

2010-05-11 @ 06:23:10
URL: http://diannadesigns.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0