Blockningsbegynnelse

Så, igår testade jag att blocka något stickat för första gången någonsin. Det blev mina Smaragdivantar. Det var mycket enklare än vad jag trodde. Däremot kan man väl tänka sig att det är något svårare att blocka en gigantisk sjal, t ex min Sagrantinosjal. Men nu har jag lite mer självförtroende, haha. Snart har vantarna torkat, så jag ska testa idag och se om jag lyckades med min blockning!



Och alla som mobbat mig för att jag har en skumgummimatta med Disneyprinsessor på hemma kanske förstår nu vad jag hade tänkt använda den till.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur blev det med vantarna när de hade torkat, passar de?

2010-03-23 @ 13:05:46
URL: http://dollybob.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jodå det blev bättre, men jag ska nog blocka dem igen och stoppa in något inuti för att trycka ut, snarare än att dra ut som med nålarna. Men jag har använt dem rätt mycket ändå :)

2010-03-26 @ 06:46:54
URL: http://thisisastickup.blogg.se/
Postat av: Ida

vars har du köpt den dära skumgummimattan? :)

2012-02-07 @ 12:08:14
Postat av: ida

vars har du köpt den dära skumgummimattan? :)

2012-02-07 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0