Hemmastickning....


Är så trött på stickningar jag bara kan jobba på hemma. Smaragdivantarna är en av dessa, tyvärr. Eftersom det är två nystan kan jag inte sitta på bussen och sticka, vilket annars brukar göra att stickningarna bara flyger iväg.
I vilket fall är jag snart klar med ökningarna för tummen. Det går framåt, men långsamt.
Är orolig att den kommer buckla sig för att jag drar åt trådarna för hårt. Men det känns inte som att jag drar särskilt hårt, ändå. Får väl blocka ordentligt så borde det väl lösa sig.





Kommentarer
Postat av: Anna

de blir nog fina när de blir klara iallafall :)



har precis startat min pysselblogg jag med, kika gärna in! :)



hälsningar Anna

2010-02-10 @ 19:36:46
URL: http://virkastickasy.blogg.se/
Postat av: Abuela Graciela

Que orgullosa que estoy de tí Matilda.Voy a sacar una foto del sjal Moebius que tu me regalastes para mi cumpleaños así otras personas lo pueden apreciar esta muy lindo.

2010-02-11 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0