Fram och tillbaka... och fram.. och tillbaka

Uäää... har 200 varv kvar på huvudstickningen av miss Galloni. Får spel, jag orkar inte sticka bara fram och tillbaka hela tiden. Är det bara jag som hatar att sticka avigt, btw?

Jag köper garner för att sticka andra saker hela tiden, men jag vill verkligen göra klar den här lilla tröjan. Men först ska jag ägna helgen åt att göra klart Endpaper-vantarna åt min kära kurskamrat. Dumt att göra en presentstickning som inte går att ta med sig utanför hemmet. Det tar så mycket längre tid då.

Men den som väntar på något gott väntar alltid på en stickning.
Eller hur är det?


Kommentarer
Postat av: Frida

Nej, det är inte bara du som hatar att sticka avigt! ;)

2010-04-30 @ 13:25:24
URL: http://dollybob.blogspot.com
Postat av: Matilda

Tack! Jag trodde jag stickade tråkiga, dåliga ineffektiva aviga maskor bara.

2010-04-30 @ 17:29:04
URL: http://thisisastickup.blogg.se/
Postat av: HandMade

Hej Matilda! Tack!! Jag älskade att sticka den och garnet är ungerbart! Jag instämmer fullständigt gällande aviga maskor!



Angående WIP:sen så gick jag in och kollade här: http://www.ravelry.com/help/api



Gå samtidigt in på "layout" i blogger. Välj "lägg in gadget" där du vill ha den. Välj "java script/ HTML". Klista in texten som står i steg 2 på ravelry. Klistra även in texten som står under steg 1 medanför. Man kan även få upp bilder ifall man använder sig av Flickr men jag vet inte hur det funkar riktigt men de finns tutorials om du klickar dig vidare på Ravelry. Hoppas att det går bra. Maila mig annars så kan jag fixa koden åt dig.



Ha en trevlig helg!



Följ steg 1, gör inte som det står i steg två utan klistra in den texten på samma ställe som i steg 2.

2010-04-30 @ 19:03:48
Postat av: HandMade

Oj! Attans! Nu såg jag att du hade blogg.se. Jag vet inte om det finns ett motsvarande sätt... Jag hoppas att det löser sig iallafall!

2010-04-30 @ 19:06:17
URL: http://pysselochknap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0